It is just my friend




Alla bilder från igår är fotade med Nikon D300 och allstå inte mobilkamera som det brukar vara:P;)

Hejsan!
Läxor, packa väskan, dusha och sova är vad jag har kvar att göra ikväll. Har precis städat rummet så nu ser det faktiskt ganska okej ut ;) Haha:P Har verkligen sett ut som det har varit någon form av jordbävning där inne eller nåt! Nu är alla kläder i garderoben, sängen är bäddad och småsaker undanplockade. Perfect!

Idag blev det tandläkaren en snabbis firad med lite glass. Sara var snäll och följde med mig så jag fick lite sällskap också. Vi fick skjuts hem till Sara och där blev det dator och bakning innan jag skulle hem till middagen.

KRAM ALVA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0