I tid idag

Godmorgon! 
Idag tycker jag själv att jag ligger i hyfsat god tid! Jag har både satt på mig kläder, borstat håret och nu sitter jag och äter frukost är alldeles strax klar! :) 
Becca och Lova kommer förbi om 30 minuter ungefär och då cyklar vi vidare och möter upp resten och tillsammans cyklar vi vidare :P till skolan! Första lektionen är gympa, skoj! 
Efter skolan vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, alltid blir det ju något iallafall. Fast jag kan inte smita ifrån min presentation som jag ska redovisa om en vecka tror jag det är. Så lite läxor måste jag i vilket fall som helst göra. Men det finns säker lite tid för något annat också! 
En härlig bild som är tagen för ett tag sen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0