Hemma bra men borta i Göteborg bäst!

Nu sitter jag i bilen på väg hem från Göteborg, det känns alltid lika tråkigt att åka hem därifrån. 
Det är alltid lika roligt där.
Vi är strax hemma eller kanske om 30 minuter det beror på om det blir någon kö men det får vi inte hoppas på.
När jag kommer hem skulle jag ringa Alva så kanske vi hittar på något eftersom det inte är någon skola imorgon, såå skönt! 
Då vi åkte förbi Borås svängde vi av och åkte in till en liten galleria där som vi gick in och kollade lite i. Där fanns Eurosko som jag och mamma sprang in på eftersom jag har kollat på ett par gladiatorskor där på deras hemsida som jag jätte gärna villat ha som inte fanns hemma.Och där hittade jag dem! Gissa om jag blev glad! 
Jag köpte även en tjocktröja på Cubus som jag även tycker väldigt mycket om, så det lägger jag upp bilder på de då jag kommer hem. 
Vi hörs. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0