Hello sunshine!

Hej på er sunshines!
Sitter proppmätt framför datorn efter ett litet kvällsmål efter gymnastiken, hehe:P På traänigen var det i alla fall roligt! Vi körde en rolig dans och sedan vårt coola lyft i friståendet:D För en timma sedan kom jag hem och nu är det dags för lite franska. Ska gå igenom några gånger så jag kan dem.

Dagens idag har varit väldigt rolig tycker jag! Även fast vädret har varit väldigt trist har jag skrattar och haft kul hela dagen! Lite pannkakor gör susen vettni!:P Hur många har jag ätit idag egentligen?! Haha:P
Roliga lektioner också!:D På syslöjden hade jag riktigt roligt med Fisen & Prutt nummer 1, haha:P Grymma tjejor!
Har eran dag också varit rolig?:)

Nu ska jag faktiskt göra läxan så jag kan dusha och sedan ha tid att kolla lite TV;)
KRAM ALVA ♥

Tänkte länka två små kmpisar här också! Den ena är Fjollan och den andra är till min Heliga makaroner, en griis kompis!
Fina bloggar har de båda två och bloggara är 100% värda att kolla in på:)



Fiiina!

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Haha, mhh <=D

Kram!

2010-04-21 @ 21:04:19
URL: http://modigs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0