Gör så om du vill

Bild från promenaden idag! ♥


Hejsan hejsan ! ♥
Talang har precis tagit slut och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, de andra fortsätter titta på tv men jag är inte så sugen på det längre. Funderar på ifall jag ska upp och duscha av mig lite. Jag tror jag ska ta och göra det.
Mina fötter är inte så fräscha efter att sprungit barfota fram och tillbaka från studsmattan säkert tre gånger idag! 
Imorgon kanske ni redan förstått att Alva, Felicia, Klara och jag ska iväg till Grönan! Helt suveränt ! 
Tack så jätte mycket Alva för biljetterna eller vad man ska kalla det och för att jag får följa med! ♥ Jag tror dagen imorgon kommer bli jätte kul i allafall! 

Vad ska ni göra i helgen ? Hoppas det blir något roligt iallfall! 





Kommentarer
Postat av: AMALIE

Nydelig header^^

2010-04-23 @ 21:53:59
URL: http://believeitornot.blogg.no
Postat av: Mariell

fin blogg du har :)

2010-04-23 @ 22:29:16
URL: http://mariellost.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0