Ett himla askmoln!



God Morgon!
Sitter här och är sur på någon vid namn Askmoln! Då för ju ta och försvinna nu! Jag som åker till London om 3 veckor, tänkt om det inte är borta då:(
Nog om det, var uppe tidigt idag så jag har klätt på mig, ätit frukost, packat väskan och fixat håret:) Perfekt! Vid kvart i kommer både Lova, Sara och Emma hit så cyklar vi tillsammans eftersom alla cyklar är hos mig, haha:P
Det är en vanlig dag i skolan som börjar med gympa och slutar med språk.
Får se vad jag hittar på efteråt, har ju ingen gympa på tisdag så jag måste inte göra det mesta av läxorna idag;) Det är skönt!
Nej, nu ska jag gå och fixa det sista. Kommer in en outfitbild efter skolan:)
KRAM ALVA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0