Different



Fotade med Nikon D300, Redigerade i Iphoto ©

Hejsan!
Denna fina dag har jag tillbringat med Saran. Efter gymnastiken åkte vi hem till mig och åt lite mat, tog en dush och satte oss vid datorn. Sen fick vi den brillianta iden att ta pappas systemkamera och gå ut i de fina vädret och fota:) Slutade med att av några timmar och några hundra bilder senare så var vi tvugna att slutaf ör Saran skulle hem:P Hade superkul och det blev en massa fina bilder;) Kommer upp de närmaste dagarna.
Nu ska jag gå och packa väskan och lägga fram lite kläder till imorgon. Har sovmorgon så jag ställer klockan på halv åtta. Skönt!
Nu på kvällen har jag kollat lite bloggar och kameror. Har hittat en jag mer än gärna skulle vilja ha och som även har ett superbra pris!

KRAM ALVA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0