Dagen i sig






Hello people!
För ungefär 50 minuter sedan klampade jag in genom dörren, följd av Sara, efter ännu en måndag i skolan. Nu har vi precis ätit lite macka och fil och sitter framför datorn och gör olika saker som har med bloggen att göra:P
Vi har fått massor av nya besökare också! Grymt! Välkomna!:)
Jag tänkte fråga Sara ifall vi kunde fota lite nu? Är jättesugen på det! Nu vet jag hur man laddar in dem från systemkameran också så då får ni se dem direkt:P:D

På svenskalektionen hade Lovisa som satt brevid mig fått tillbaka sitt förtest så vi satt och pratade lite om det och så. Jag kollar upp och ser att alla sitter tysta och kollar på oss (inklusive vår lärare) och jag hoppar över till min plats och börjar skratta. Men Lovisa sitter kvar och pratar några sekunder innan hon också märker det! Haha:P Skrattade så jag grät!
Rolig har dagen i alla fall varit!:D
KRAM ALVA ♥

Kommentarer
Postat av: Malin <3

sv; den er fra H&M :-)

2010-04-19 @ 16:16:55
URL: http://malindh.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0