Behagligt

Nu sitter jag och lyssnar på "Alvas sång" den är faktiskt väldigt behaglig att lyssna på. När man har lite halv tråkigt sådär så är den jätte bra att sätta på, då får man alltid ett litet gott skratt ! :)
Efter jag har skrivit klart detta inlägg ska jag nog strax äta, tror att det blir Raggmunk, smarrigt smarrigt ! 
Sen blir det nog lite läxa. Engelska måste jag nog träna lite på eftersom vi har förhör på onsdag. Men det går nog bra tror jag!

Om jag inte redan har sagt det  så har dagen idag varit riktigt bra, slappt i skolan och roligt efteråt hemma hos Alva! ♥
Hoppas morgon dagen blir lika bra, då är det ju träning ute på Lagnö!
Trollan för några veckor sedan

Kommentarer
Postat av: blondinen malin

har ny blogg :)

2010-04-29 @ 16:53:31
URL: http://maamka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0