A long time ago

Hejsan!
De senaste två dygnen har jag spenderat med Olivia, Felicia & Ebba :) I torsdags åkte jag till Felicia runt tolv och där var även olivia. Det var ju superfint väder så vi var ute och fotade, eller dem var, haha:P Jag fick i alla fall vara modell för en dag! haha:D
Vid 5 var det gymnastik så då åkte vi på den. Det var en rolig träning även fast jag inte fick till någonting, hehe. Alla dagar är inte mina dagar! Till exempel hur många bilder jag lyckades göra några konstiga förvridna miner! haha:P
På kvällen sov jag hos Felicia med Olivia och vi kom verkligen närmare varandra (bokstavligt talat, haha!!).

Klockan 10 i elva vaknade vi upp och åt lite frulls och sen kom Ebba. Då blev vi 4 så då spelade vi tecken. Det var GREAT! Vi kom lika tillslut. Ebba skulle iväg efter någon timme och efter det satt vi bara och pratade, skrattade och jag och Felicia lockade varadras hår. Hon blev finfin! På kvällen hjälpte vi till att laga lite mat där och Olivia åkte hem. Jag och Felicia åt lite förätt och sen åkte vi hem till mig. Där åt vi varmrätt och efterrätt, Talang och Solsidan sen blev hon presenterad för några av mina ´´kompisar``.
Nu har hon åkt och jag sitter ensam kvar. Idag ska jag hitta på någonting men får se vad det blir!

Har bara bilder från igår kväll och de coolingarna kommer upp snart! Annars tror jag att det kommer upp bilder på Felicias och Olivias bloggar för dom fotade en del, haha:P
KRAM ALVA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0