2010-04-18 @ kl. 11.06.33


I love U ♥

Hejsan! Kass uppdatering, jag vet. Men jag var borta hela dagen igår, Sara likaså:) Jag gillade i alla fall dagen, haha:P Rolig! :D
På kvällen träffade jag lite kompisar och hade en massa kul! Skratt, prat och 15, en bra kväll helt enkelt!
Nu sitter jag i soffan och är TröttTröttTrött! :P Sov inte så mkt inatt;) Skulle igentligen varit på gymmastik nu men hade inte ork till det idag. Det blir umgås med familjen, kanske en fika ute i solen:) Härligt! Så himla fint väder ute! Kanske blir lite affärer också, who knows?! Vi hade fått hem rabbatgrejer på lindex så jag ska kolla om jag hittar något där:)
Nu får ni ha en riktig superdag i solen! :)
KRAM ALVA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0