Lördag den 19 December 2009 !

Hejsan !
Nu sitter jag i vardagsrummet och lyssnar på julmusik samtidigt som jag jag är inne på datorn :)
När Marcus och Pappa har kommit hem ( De är och köper julgran :D ) så ska vi baka pepparkakor  ! Roligt !
Nu på morgonen har jag inte gjort så mycket mer än att ätit frukost och tittat lite på tv och tagit ner julpyntet från vinden :) Så i morgon ska här bli fint och mysigt !
Senare idag ska vi till Alva och ha en lite avslutning eller så med gymnastiken :) Vi ska ha pepparkakshus tävling :)
Jag, Alva, Anna och Alice ska självklart vinna ! :)
Det kommer nog bli väldigt skoj tror jag :)
Aja nu ska vi börja baka för de har kommit hem :)
Ha en super mysig lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0