Longest night m. Howie Day

Hej Hej:D
Första gången jag skriver i bloggen då:P Försökte skriva igår men jag kom inte in då:/ Men nu gjorde jag det, hihi<3
Jag och Sara har ju gjort samma saker idag eftersom vi går i samma klass, haha:p
Eller sista lektionen skulle jag iväg till tandläkaren så jag kunde inte träna till gymnastiknumret.
Nu ska jag i alla fall inte tillbaka dit fören februari, för er som inte vet har jag nattandställning så jag måste dit då och då och fixa lite grejs, hehe.
Aja, kom hem vid tio i 4 eller något. Ingen speciell dag precis, haha!
Nu ska jag också ta ett rygg och försöka skriva lite i den här bloggen, så hoppas ni gillar den!
KramKram ♥
Här kommer lite pics, hihi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0