Kallt, blött & jobbigt eller kul, varmt & skönt?

HejHej :D
Kom hem för ett litet tag sen. Har som sagt åkt skridskor idag. Vi gick från skolan kanske kvart i 9 och sen fick vi vänta på bussen i typ 20 minuter, kallt och blött! När vi kom fram gick jag och några till över isen till andra sidan banan och trodde vi var jättesmarta som gjorde det. Men det som vi trodde var smart var nästan ett misstag, för där fanns inga bänkar, haha!
Sen åkte vi i alla fall i någon timma och det var jätteroligt! :) Sen åt vi god lunch, min lunch var pastasallad och varm choklad. Hade en drickyogurt med mig också men det orkade jag inte dricka upp så den tar jag till mellis:P <3
Sen åkte vi lite till och sen åkte vi hem. Var jobbigt på vägen hem, jag Lova och Emma tog sällskap från bussen och det var kallt blött och jobbigt, haha:P Men det gjorde ingenting för det var ändå en rolig dag ju! ;D
Nu sitter jag vid datorn och vill att Sara ska logga in på skype! Är så uttråkad och ska fråga henne lite sakerr:) Santos vill gå ut och jag måste göra det snart, skiit! Orkar verkligen inte! Men men, vad ska man göra? :/Han är faktiskt väldigt söt när han är så sprallig, haha!
Blev inga bilder från isen men jag tog några mobilbilder på vägen hem som ni ska få se lite senare, är inne på fel dator nu så jag kan inte ladda över:)
Love ♥
Min lilla (stora) söötis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0