JULLOV ! Äntligen

Heeej alla goa och glada !
idag har vi haft julshow som sagt sista året någonsin ! :/ TRÅKIGT!
Men det har iallfall varit super roligt ! Alla 7 åren :D
Efteråt gick jag, Lova och Alva hem till mig och åt julgröt och hade en lite mini jul  ;) Vi fick alla jätte fina presenter och hoppas alla blev nöjda och glada :)
Nu har precis Alva och jag duschat ( En och EN , haha ) och sitter nu fräscha och klara för att strax åka till forum och köpa lite julklappar som inte är köpta än : )  Mysigt och sen blir det nog en mysig kväll med familjen :)
Imorgon har jag planerat lite saker men det får ni veta imorgon:D <3
Ha en fortsatt fin dag ♥
Världens finaste saker från ännu finare vänner ♥
Roligt värre med bästa vännen <3 :D

Kommentarer
Postat av: Kicki

Vad fina presenter :)

Saknar er! <33

2009-12-18 @ 15:33:40
URL: http://granite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0