Always by my side

Tjabba !
Idag har det varit en helt okej dag. I skolan var allt som vanligt vi slutade tio i tre men jag och några till skulle ju stanna för att träna till julshowen som är på torsdag :) Det ska bli så ROLIGT!
Snart jullov ! :D !
Efter skolan gick jag hem, jag skulle egentligen vara med Alva men det blev lite för sent så vi får göra något någon annan dag :) Tillexempel i morgon då det är träning :P
Aja, när jag kom hem gjorde jag lite spanska och tittade på tv :)
Efter maten kom Lova hit ett tag för hennes pappa skulle fixa något en snabbis så hon kom hit ett tag :)
Vi gjorde inget speciellt, satt vid datorn och läste lite bloggar :)
Imorgon i skolan ska vi iväg och åka skridskor ska bli super skoj ! + att vi slutar kl. 12 eller ett. :)
Nu ska jag nog mysa mig ner i soffan och titta en stund på tv :)
Ha en fortsatt mysig kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0